Maj 4, 2010

publicerat i Allmänt;


Var ju ganska orolig för att jag skulle bli singel efter fredagen o Gros träff med släkten. Men hon tog detta mycket bra, och jag behövde nog inte vara så orolig iaf :) Hade ju tänkt blanda ut hennes drinkar med sömntabletter i värsta fall för att sedan kunna övertala henne om att hela kvällen bara varit en hemsk mardröm, men jag slapp.
Mormor blev glatt överraskad av allt vi fixat till i huset o jag tror att alla hade en bra kväll.
Jag, hjärtat o Ozzy var först hem vid 3tiden o lilla gullekusinen va söt o körde oss.
Vaknar till på natten av att mitt hjärta ligger i någon konstig ställning över större delen av sängen o sparkar vilt med fötterna.
Mummlar argt o säger sen "O här ligger jag helt skadad!!"
"Va? Vad gör du?" Frågar jag
"Inget. Är mitt i en fotbollsmatch bara..."
Jaha, det var bara att återgå till skönhetssömnen.

I söndags kom finaste vännerna o hälsade på :) Blev fika på strandcafét i flera timmar. Även Kila o Ana dök upp en stund. Vi planerade inför Priden o jag o Gro insåg att vi hade totalt noll koll på precis allting. Inte helt oväntat kanske, men nu är allting ordnat. Biljetter, boende o vi vet vart vi ska o när på ett ungefär.



Igår lämnade vi Ozzy till "mormor o morfar" i norge för att få lite ledigt. Väldigt skönt att få sova ut på morgonen måste jag säga! Även om han är rumsren nu o väldigt duktig, så blir det ju ett jäkla spring iaf. Han blir ju mer o mer lik en extremt hårig kalv för varje dag o växer så det knakar, så jag räknar med att vi kommer ha svårt att känna igen honom när han kommer hem igen :)

Jag lyckades även bita ut en halv tand i dagarna, så imorgon blir det ett besök hos tandläkaren :/ Detta ser jag inte alls fram mot, men jag hoppas att jag kommer att överleva. Dock är jag inte säker på det.








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Jag bet av en tand för ganska många år sedan och de plastade upp en ny och sa att det inte brukar hålla så länge men den har hållt ända tills nu.

Kommentera inlägget här :