<3

publicerat i Allmänt;
Idag har vi varit o köpt golv. Lastat in det i bilen. Ut ur bilen, in i hissen, ut ur hissen... tur att man är ett kraftpaket.
Vi sitter o äter "frukost" vid sisådär 14-tiden igår o Gro tar som vanligt den sista mjölen till sin skål med musli. Inte helt stadig på handen hamnar dendär skvätten mjölk som jag hade tänkt ha i kaffet istället på hennes linne. Hon stannar upp i tuggandet o ser mycket uppgiven ut över att mjölken valde denhär vägen. Suckar o smetar ut den över linnet istället för att hämta något att torka med, med ursäkten att hon inte orkar resa sig.
Ja, så kan det se runt frukostbordet för oss.

Nyss ringde hon också o frågade vart jag gjort av nycklarna till lägenheten. I framsätet på bilen trodde jag, men där låg dom tydligen inte. Höööör att hon börjar bli irriterad men då dyker dom försvunna nycklarna upp. I hennes egen väska. Mycket roligt!

Vad jag ville komma fram till är att jag aldrig har tråkigt med dig. Jag kan alltid skratta med dig, eller åt dig ;)
Jag älskar dig, för allt det du är o jag älskar hur du får mig att känna tillsammans med dig.








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

det låter sunt och bra det här tycker jag, så brukar det nästan se ut hemma hos mig också, men jag tror det är jag som är gro och chris som är du hos oss :)

2:a kommentar, skriven , av Gro:

Älskar dig...

Kommentera inlägget här :