Big Wheel

publicerat i Allmänt;

Nu tycker jag att denhär jäkla snön börjar gå lite för långt. Ska det verkligen vara så att man ska behöva grävskopa och hårtork för att få fram bilen på morgonen?
Ja, nu har jag ju ingen bil som jag behöver gräva fram, jag får glatt pulsa runt som en annan mamut med snö upp till midjan om jag ska någonstans.
Tanken på att emigrera till varmare breddgrader inför nästa vinter känns nu extremt lockande.

Ja, just nu känns allt ganska tråkigt. Avskyr verkligen vintern, med hela mitt väsen.
Men man får pigga upp sig så gott man kan, med peppmusik o mys :)

 

 

Nu blev jag genast lite gladare ;) ska vidare ut i snön o besöka min älskling!

 

 

 

 

.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja herregud. Hade tänkt på ut ikväll men vete fan om jag har lust längre....

Kommentera inlägget här :