Té och lite pladder...

publicerat i Allmänt;



Té och levande ljus är nog det enda som är bra med vädret som råder just nu. Så jag slog till på stort (haha) o inhandlade en jättemugg för mitt tédrickande de närmsta månaderna. Nästa vinter, om inte växthuseffekten gjort sitt, överväger jag starkt att emigrera till Gambia, ta min kvinna med mig, köpa en hydda och starta uppfödning av lite mer exklusiva getter.
Så får det nog bli.

Svärföräldrarna är här och hälsar på. Spenderade gårdagen med att spela "Scrabble". Det är spännande hur nya ord alltid uppfinns. Svärmor kom nog med det bästa igår: negerfis (?) ;)

Jag har hittat motivet för min nästa tatuering. Letat länge men inte hittat något som känts helt rätt. Till min förvåning blev det en koi-fisk. Skall ju ha den på underarmen, först och främst för att täcka mina ärr. Det var jag en gång i tiden, men det var längesen. 
 Orkar jag ska jag knalla bort och beställa tid senare idag.






Puss på min älskade!





.


.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Negerfis? måste vara fis som man lägger efter att ha ätit negerbollar.

Kommentera inlägget här :