Nov. 12, 2010

publicerat i Allmänt;
Nyss hemkommen och sagt hejdå till Ozzy och svärföräldrarna. Fått shoppat lite också, duschkräm, träningsbh, godis o blev bjuden på ceasarsallad :)

Imorgon blir det först en tur för att hälsa på min älskling. Ska packa med Scrabble, så ska vi nog få till ett par nya ord. På kvällen blir det galej hos Nova med allt vad det innebär, dvs läderjacka på kroppen, rosa drinkar i glasen o Rasputina i högtalarna.
Trevligt :)





Ikväll blir det godis i soffan framför Idol. Känner mig som en kärring, men jag är ju snart halvvägs till femtio också. Än så länge har jag bara sett Olles dåliga bidrag och konstaterat att killen inte kan prata/sjunga på vare sig svenska eller engelska (nej, jag räknar inte gotländska som en del av svenska språket).
Inte är han någon fröjd för ögat heller.
Men vad vet jag, jag är ju lagd åt fel håll.
Och så är jag en bitterfitta och just nu även ett mensmonster.
Och finns det någon som tycker att Peter Jihde (mer än han själv o singeldamer på 65+ som tagit ett par glas vin för mycket) är rolig?







pÖsS!



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

han e fan inte rolig men kul att han verkligen försöker..

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Jag gillar Jay.....

Kommentera inlägget här :