Nov. 14, 2010

publicerat i Allmänt;



Gårdagen blev som vanligt lyckad. Som alltid när vi ställer till med kalas :) Nu ska vi försöka att inte låta det gå månader tills nästa gång!
Vad tycker ni om min nya friss by the way?


Idag har jag än en gång svurit mig blå (eller lila) över västtrafiks oförmåga att skriva ut sina ändrade tider på sin hemsida. Jag insåg dock snabbt att denna harang av svordomar intte ledde till något, annat än att skrämma den lilla tanten som satt i sätet bredvid mig på bussen. Så jag beslöt mig för att hålla tyst istället.

Hade en mysig dag med älsk. Vi tog en promenad och kände oss pretty damn nöjda med oss själva efteråt :P
Efteråt blev det farsdagfika med far o nu sitter jag här o dricker té som till min stora lycka inte bara smakar gott utan även är, håll i hatten nu, ja: rosa!
hehe

Imorgon, eller snarare inatt räknat i mänsklig tid, börjar jag jobba kl 7. Ska bli... spännande? Skräckblandad förtjusning är nog uttrycket jag söker. Inte den blekaste om vad jag kommer att få göra, vet bara att jag ska infinna mig där iförd kortärmat. Men det ska nog gå bra. Gamla människor brukar tycka om mig. Jag är bra på det sättet, jag är duktig på att ställa mig in.
Iofs är jag bra på ganska många sätt.

Jösses, kommer väl aldrig att somna ikväll. Är självklart hur pigg som helst. Planen var att ta ett par sömntabletter för att somna i tid o vara utvilad imorgon, men som vanligt när man försöker få recept utskrivna får man räkna med en sisådär fem veckors väntetid trots att det utlovas att fixas på ett par dagar. Bitter? Nej då.

Blää, kommer att längta så efter mitt hjärta imorgon :( Kommer bli en lång dag. Överlever jag?
Det återstår att se.









.

Kommentera inlägget här :