Medicine Jar.

publicerat i Allmänt;

Blä. Dendär vintersegheten har kommit över mig. Trött när jag vaknar, trött när jag lägger mig, trött, trött, trött.

Varit på Torp en sväng idag men fick ge upp det ganska snabbt eftersom jag höll på att somna ståendes. Har tvättid klockan fyra och imorgon är det jobb sju till fyra. Det är ganska intensivt, men timmarna går snabbt eftersom man rör på sig hela tiden.

Saknar mitt hjärta så mycket. Vi hade en jättefin kväll i fredags med thaimat o mys till Idol o det var så härligt att få ha henne hemma över natten och känna henne sova tryggt mot mig. Blir en tuff jobbvecka så jag kommer inte hinna med mycket mer än det, men det är skönt att ha något att fokusera på. Dock ledig på torsdag och på onsdag blir det kort dag då jag äntligen ska gadda mig, så vi kommer att hinna träffas litegrann iaf.
Helgen blir jobb, jobb, jobb... och sova mellan varven.

Ja som ni förstår är jag inte helt totalpeppad just nu, så jag sitter o fösöker peppa upp migsjälv med hjälp av lite musik. Denhär bla:



"i said my prayers as i suck on the medicine jar"







Häpp!
Pepp!






Tusen kyssar till ljuset i mitt liv.
Älskar och längtar efter dig.



.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabelle:

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D

2:a kommentar, skriven , av Viktoria♥:

Kika in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg :) Lottar ut en vinnare senare ikväll.

Puss

3:e kommentar, skriven , av diana:

Hej allt bra?

Skön blogg.

Kommentera inlägget här :