Bröllopsfest och skola.

publicerat i Allmänt;

Måste ju börja med att tacka fruarna Thorén för en jättefin bröllopsfest!
Trevligt som bara den och god mat som vanligt :) Nästa gång får ni komma till oss!
Kände mig hemsk som drog tidigt på morgonen utan att hjälpa till att städa.

Har haft en lätt dag i skolan idag. Gått igenom studieplanen för kursen samt fått veta hur vi ska lägga upp pluggandet. Trodde inte att jag skulle ta mig upp ur sängen imorse, var svååårt trött efter sviterna från helgen ;) Men det var ju som sagt ingen hård dag. Vi började dagen mycket seriöst med en runda "hänga gubbe" på tavlan. Och den tuffaste uppgiften vi fick var väl att kopiera 10 ex av Studiehandledningen. Well, Jolene gjorde det, jag o dom andra tittade mest på, pratade för högt o blev tillsagda att "dethär är faktiskt ett BIBLIOTEK, folk försöker STUDERA".
Ooops. :P

Har hunnit plugga lite nu iaf o varit en sväng på torp. Har också hunnit med konststycket att tvätta håret i handfatet. Det var en lite spännande upplevelse, därmed inte sagt att jag vill göra om det.
Vi har stopp i avloppet i duschen o jag tänkte vara lite händig o fixa det så jag stövlade in på ÖB o köpte propplösning, kavlade upp ärmarna o följde noga bruksanvisningen väl hemma.
Ja, inte fan hjälpte det, nu är det totalstopp.
Bara att inse att jag inte är någon handyman.
Men nog om det.

Nu blir det slapp med min babe i soffan resterande del av kvällen :)

 

 

 

.











Kommentera inlägget här :