Energidrycker bör nog drickas dagtid.

publicerat i Allmänt;
Som vanligt inte redo för sängen. Piggelin.
Ja det kaaaaan ju ha att göra med att jag drack en Monster energidryck nu på kvällen. Inte helt smart kanske....
Jaja, har tagit ett par sömntabletter så jag får väl ge mig till tåls.
Har satt mig tillrätta i soffan och ska kolla på "Ghost Hunters" på tv4+... Det är så jäkla läskigt bara!








Just det! Imorgon fyller lillkillen hela 10 år! Det ska firas såklart efter skolan, svärfar o svärmor kommer också.Vet inte riktigt hundra vad jag ska ge honom i present än men jag har en idé :)
Imorgon ska jag gå och fixa medlemsskapet på gymmet, ska bli så jäkla skönt att komma igång igen! Känner mig helt försoffad.

O ni, ta o följ mig med bloglovin!












.






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Underbar bild!!

Kommentera inlägget här :