Fooood :)

publicerat i Allmänt;

Det blev fantastiskt goda räkor igår!! Åt tills det kom räkor ur öronen. När vi kom hem fixade vi till oss en smula o tog en sväng till Mortens. Trevligt o bra liveuppträdande :)
Imorgon är det skola igen o känner mig peppad, men känner att jag ligger efter en del i första kursen. Får helt enkelt plugga mig blå inför tentan.
Idag har vi haft en riktig ätardag, först med min favorit; kebebpizza med pommes o sen tryckte jag i mig två glassar på det hehe.
Men imorgon blir det dock andra tag, nu är jag såpass frisk att jag kan börja gymma igen!!

Nu ska jag joina min kvinna under täcket i soffan!





Hej hopp!!





.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Pratade med din mor igår. Alltid lika trevligt. Hälsa henne.

2:a kommentar, skriven , av J:

fiiin du e!

Kommentera inlägget här :