Insomnia

publicerat i Allmänt;
Sömnlös i vanlig ordning... Inte så konstigt kanske när jag bara suttit i lägenheten i flera dagar, hjärnan lär vara understimulerad. Idag har jag dock varit betydligt mycket piggare, rösten har inte varit så pigg, men låter man som Fran Fine i normala fall så är det nog inte hela världen.
Jag var, hör o häpna, tom så pigg att jag bestämde mig att laga middag tills älskling kom hem från sin Torprunda. Att jag lagat middag två gånger på en vecka har nog aldrig inträffat förut, men det verkar ju vara uppskattat så :)

Efter maten fördrev vi tiden med lite spel o slappmys.

Nu ligger hjärtat o sover så sött (hon ser verkligen söt ut, som en inlindad liten hamster) inne i sängen, men jag är lika klarvaken hur mycket jag än blundar eller skriker efter John Blund.

Well, får väll slänga ett öga på teven.



Tadaaaaa! Dagens fantastiska smaksensation! ;)









.

Kommentera inlägget här :