Okt. 15, 2010

publicerat i Allmänt;
Herre jösses. Började dagen med "långa rundan". Dvs två timmars promenad strandpromenaden runt plus mördarbacke. Efter att ha varit förkyld i vad som känns som en evighet, så var detta en riktig pärs, men jag fixade det med lite övertalning :)
Ikväll har det varit Taco-kväll med tillhörande Idol-tittande. Resterande delen av familjen somnade så sött i soffan innan första delen var slut. Envetna som få så skulle dom inte gå och lägga sig. Hehe. Nu har jag föst dom i säng iaf ;)

Imorgon blir det galej med finaste fruarna i Götet! Ska bli alldeles förträffligt!




Så bra.
Det värsta är att jag lätt kunnat haft dendär outfiten i mina yngre dagar.
Nej, det finns inga kort.
;)





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Haha. Ja det tror jag säkert!! När jag var 13 år hade jag något typ kors som hängde ner i pannan!! haha. Platådojor som var i blått/gult typ 20 cm höga till det.....

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Sedan är hon ju störtskön denna "natural born killer" dam

Kommentera inlägget här :