*snörvel*

publicerat i Allmänt;
Uj, uj, uj... inte roligt att vara Cim just nu. Nejdå, ingen fara på taket, jag är bara förkyld o har ont i halsen, men nu har jag börjat få hög feber också. (jag ärsom en karl när jag är sjuk, dvs jag är mycket sjukare än alla andra o är noga med att tala om detta för alla)
Fått middag hos mormor o morfar men jag hade nog gjort bäst i att stanna i sängen. Dessutom kände jag inte vad maten smakade iaf :/
Längtar efter mitt hjärta som är i Norge, jättetråkigt att jag inte kunde följa med, men jag är inte så roligt sällskap heller när jag bara ligger och snorar.

Jaja, imorgon kommer dom hem iaf :)

Nu orkar jag inte sitta upp längre, så det får bli soffläge framför teven.







.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lilla jag:

hejdu:D

du hade en jättesöt blogg. kommentera gärna om vad du tyckte om mina nya bilder:)!

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Krya på dej och ha en bra snörvellördagkväll.

Kommentera inlägget här :