Soulmate.

publicerat i Allmänt;





Har haft en så mysig kväll med min älskling. Thaimat med en öl till (inget slår en kall öl till thai!) sen satt vi bara o pratade, om allt och inget. Våra bakgrunder, saker jag glömt eftersom jag aldrig sagt de till någon förut, förträngt det för att jag inte trott att någon varit intresserad av att lyssna.
Det är så skönt att kunna prata om allt utan att vara rädd för att det tas på fel sätt.
För första gången i mitt liv har jag någon jag kan o vågar berätta precis allt för. Och som vill höra på vad jag har att säga

Självklart är vi inte perfekta, vem är det? Men jag vet hur mycket jag älskar, litar o känner mig trygg med dig.
Och jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med dig.

Gro, har svårt att hitta ord för vad du betyder för mig.
Du är det jag alltid drömt om.
Du är vad jag önskat, men inte trodde fanns.
Men du finns, och jag är så glad för att du finns i just mitt liv :)





Du är utan tvekan det bästa som hänt mig.











.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vilken vacker bild på er...de e kärlek de!

Kommentera inlägget här :