Okt. 2, 2010

publicerat i Allmänt;

To do list kommande vecka:

  • Packa upp alla flyttlådorna, samt köpa lite fler lådor att ha under sängen.
  • Köpa ett nytt lås till vinden.
  • Ta mig till gymmet så fort jag blivit kry!!
  • Fika med Beckie! :)
  • Kolla upp vad piercingen jag suktar efter kostar att göra.



Har iaf hittat en vinterjacka som inte var allt för dyr. Hatar att köpa jackor, jag tycks aldrig bli nöjd med dom.
Nu fattas bara lite tjocka tröjor, vantar o en ny halsduk så ska jag nog överleva även denhär vintern ;)



Nya mobilen är jag riktigt nöjd med! Den bästa jag haft på länge! O snyggaste!
(tycks ha hamnat i en rosa/lila period igen)

Jag ser även med skräckblandad förtjusning fram emot vinter i fjällen i Norge. Jag har väl två gånger i mitt liv förr stått på skidor, nu har jag även fått full utrustning.
Det kan bli mycket spännande, och förödande, men vad gör man inte för kärleken? ;)

Andra saker jag ser fram emot är julen i Bekkhus/Miltén-hemmet :) Ni vet ju hur mycket jag brukar pynta inför jul? Not.
Därmed inte sagt att jag inte tycker att det är mysigt! Julgran, pepparkaksbak, tända ljus o julklappar under den klädda granen. Gud så mysigt!
Jag har alltid flängt runt på jularna hit o dit o aldrig fått någon ro. Då är det svårt att få dendär julkänslan att infinna sig.
Nu har jag dock hittat hem, o då kanske den gör det också :)


Nu ska jag invänta Simpsons, intala mig själv att jag har något som helst smaksinne kvar o trycka i mig lite cheeseballs.





.



       

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin Gard Blom:

fin blogg :)

2:a kommentar, skriven , av angelina:

fin mobil :D

allt bra? :D

3:e kommentar, skriven , av argsintamy:

vad är det för piercing du vill göra?

Kommentera inlägget här :