YES!

publicerat i Allmänt;
Fick beslut från CSN idag att dom godkänner min överklagan och att jag kommer att få studiemedel! En stor sten lyftes från mina axlar kan jag säga. Pengar är inte allt, men det är bra jobbigt att inte ha några.

Hemmastudier idag, otroligt skönt att sova ut! Vältrade mig ur sängen strax före ett, sen kom Beckie o Tiger hit på en fika :) Tiger bjöd jag på klubba, slemmigt värre, men bra underhållning till lillknodden ;)
Vi bestämde att vi ska försöka ta oss ut för att käka o ta en öl snart, vi är lite dåliga på att fullfölja våra planer bara ;)
Drömde att jag var gravid inatt. Att jag ammade o att det var så mysigt. Tänkte när jag vaknade att det kanske var min "inre klocka" som började ticka?
Men efter Beckies besök och Tigers vredesutbrott när han inte fick sin mammas chailatte, så tror jag att den klockan stendog.
;) nejdå, lille sötnöt :)


Nu har jag börjat med själva studierna då... Hemtentan. Blir norge i helgen med älsk o lillkillen så känner jag mig själv rätt (o jag känner mig själv ganska bra vid dethär laget) blir det inte mycket gjort då.
Men jag har faktiskt redan gjort hälften, så jag är pretty proud of myself, hehe :P

Att läsa om andnigsorganen tex är väl inte jätteexalterande men jag tänker att det är ett steg jag måste ta för att göra det jag vill. O om ett par veckor ska jag ut o praktisera! Ska bli jättekul, men lite läskigt också. Blir i en hemvårdsgrupp. Jag vet att jag har lättare för praktiska saker och att ha med människor att göra än att plugga o läsa, så jag är övertygad om att det kommer att gå bra.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen framför teven o försöka vara någorlunda pigg imorgon i skolan. Brukar sitta o gäspa ikapp med mina bänkgrannar längst bak.
Sängen kallar!!




Puss på lilla familjen!!





.



Kommentera inlägget här :