Sept. 18, 2010

publicerat i Allmänt;

Vaknade upp till en karl i sovrummet idag, trodde att jag var klar med den biten?
Nej, nu var det inte så farligt, det var bara hantverkaren som var här för att fixa det sista i lägenheten. Men ett brutalt uppvaknande var det!

Har fixat gårdagens disk (man får ju bidra med något när man får tre mål mat om dagen ;) ) och får se vad som händer idag. Det blir iaf långpromenix o kanske en sväng till gymmet. Möjligtvis kommer även far o hälsar på :)
Känner att jag har fått ny energi igen och det är väldigt skönt. Hatar att vara trött o grinig.

Ja, min mobil har varit ur funktion det senaste, men jag hoppas på att få igång den under dagen, så om ni har försökt nå mig, försök gärna igen!!

 

 

 

.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

Tänkte höra om vi ska ta en promenad på tisdag eftermiddag?

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

skrev jag inte en kommentar på inlägget för nån dag sen??



Det går fortfarande inte att ringa ju. försök gärna höra va dig. 0735321234.

Kommentera inlägget här :