6 månader.

publicerat i Allmänt;

Blev väckt av ett leende ansikte och frukost på sängen :)
Idag är det sex månader sen det blev vi. Ett halvt år sedan. Kanske inte så lång tid tycker ni, men vi har hunnit uppleva otroligt mycket tillsammans. Både bra o dåligt såklart. Men allt detta har bara stärkt bandet mellan oss.
Ikväll ska hjärtat laga festmåltid o det ska mysas som bara den :)

Vi fortsatte dagen med en tur till gymmet. Första för mig, blev lite småputt när Ture 60+ brevid mig orkade köra hårdare än jag. Men nu blir det andra bullar minsann ;) Ska försöka hinna med iaf tre dagar i veckan. Dessutom ska skolan skötas.


Jag älskar dig så mycket.
Du har mitt hjärta, min kropp och min själ.
Jag ser fram emot livet tillsammans med dig.






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Grattis tjejer! Ha en bra helg

2:a kommentar, skriven , av fanni (::

grattis i efterskott, gulliga :)

Kommentera inlägget här :