Äntligen hemma :)

publicerat i Allmänt;
Fick sovmorgon idag, till 11. Behöver jag säga att det var skööööönt?
Nu har jag lämnat nycklarna till lägenheten o hoppas slippa sätta min fot på Tureborg igen.

Min bättre hälft har stuckit iväg till gymmet men jag kände att jag hellre stannade hemma för att packa upp ett par flyttlådor. Börjar med mina älskade skivor som den nörd jag är. Givetvis ska dom stå i ordning efter artist o hur bra jag tycker artisten i fråga är. Behöver jag säga att jag börjar med Rasputina?

Inte fått igång mobilen än, men hoppas att tre fixar det idag.

Imorgon är det "Förflyttningsteknik" på Rosenhäll. Ska bli spännande. Jag tycker faktiskt att allting är väldigt intressant och jag märker att jag faktiskt lägger saker på minnet utan att ens försöka.
Kan bero på mitt extremt höga IQ.... :P

Just nu är det saker lite överallt här, men vi får nog ordning på det snart :) Det viktigaste är att jag känner mig hemma för första gången på väldigt länge :)

Gro o lillkillen ska ut till Torp en sväng sen o dom ska få i uppdrag att köpa hårfärg till mig. Känner att jag behöver en förändring på utsidan också! Haft rött hår i minst tio år, så nu är det dags för något nytt!
Bild utlovas senare!!!







Puss på min kärlek!




.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

spännande!

Kommentera inlägget här :