New stöff :)

publicerat i Allmänt;
Det blev ingen sömn inatt. Inte ens en liten blink.
Så under dagen har jag liksom känt vid ett flertal tillfällen hur hjärnan börjat stänga ner dom funktioner som inte är helt livsnödvändiga och går nu på sparfunktion.

Påpekade lite försiktigt för vaktmästaren i huset idag, att mitt kylskåp/frys inte riktigt fyller sin funktion och att det faktiskt var äldre än mig.
Jodå, det skulle han kolla på...
Tre timmar senare står dethär splitter nya på plats i lilla köket :)
Snabba ryck! Det gillar vi! :D




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

ojojoj jag ser mina presenter..(eller dina rättare sagt) Det glädjer mig att du fått användning för dem. :D

2:a kommentar, skriven , av Citasha:

Det vet du babe!! U know what I like!

Men dom är faktiskt bara till prydnad, för fina att kladda ner ju!

Hoppas vi kan ses nästa vecka!



:)

Kommentera inlägget här :