Cim provar något nytt..

publicerat i Allmänt;
Inatt blev det iaf ett par timmars stenhård sömn och jag hoppas på detsamma inatt.
Så nu är jag mig själv igen. På gott och ont that is ;)

Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort förut, och aldrig trodde att jag skulle göra heller!
Nämligen bjuda på middag, trerätters. På helt eget bevåg! (Och utan att använda micron skall stolt tilläggas) 
Vad det blir skriver jag inte, för jag vet att damen i fråga säkert är här o snokar ;) men jag hoppas att jag lyckas och att brandkåren inte behöver tillkallas och att ingen kommer till större skada.
Lite små blesyrer får man dock räkna med om man släpper in mig i ett kök.


Efterrätten som jag förbereder redan ikväll så att den får stå o götta sig länge i kylen :)


På återseende imorgon! :D










Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av argsintamy:

tack vännen!! <3

Kommentera inlägget här :