Klantarslet fick sitt ägg tillslut ;)

publicerat i Allmänt;
Kvällen har varit riktigt trevlig o även "otrevliga tanten" visade sig från sin bästa sida, och självklart gjorde jag detsamma.
Jag lyckades dessvärre, som det jävla klantarsle jag är, slå i foten det första jag gjorde ikväll och befarar att min tå är bruten.
Mitt vanliga flyt helt enkelt.
Bara att hoppas på att den repat sig imorgon!

O jajjamen, fick mitt påskägg tillslut! :D Men nu är jag så mätt att jag faktiskt kan spricka, så med min karaktär vågar jag inte öppna det ikväll ;)



Nu ska jag krypa under täcket och räknar med att få en mycket trött hund på magen :)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LILITH - Sveriges mest menlösa blogg:

Vad kul att du gillar bloggen, du är välkommen tillbaka :)

2:a kommentar, skriven , av sanna:

Tack snälla! Berlocken & kedjan kommer ifrån pearls for girls & vingen är ifrån ett märke som heter diddi :)

Kommentera inlägget här :