Cim <3 listor

publicerat i Allmänt;

Är trött, men kan inte komma till ro riktigt.
Funderar på vad som ska fixas imorgon, vad som ska packas ned, vad jag kommer att få i lön denna månaden, hur min jobbsituation kommer att se ut i framtiden osv..

Men ska försöka ta en sak i taget.
Eller iaf en dag i taget..
Så imorgon gäller följande:

• Frukost med mor.
• Färga de där grå håren som jag inte vill kännas vid.
• Skriva ut biljetterna.
• Besök på banken (passa på att råna den när jag ändå är där?).
• Tvätta handtvätten.
• Förbanna mig själv för att jag köper kläder som skall handtvättas.













Felt it in my fists, in my feet, in the hollows of my eyelids
Shaking through my skull, through my spine and down through my ribs






God natt :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ännu värre är när man köper kläder som ska strykas....antagligen var det därför Gud skapade polyestern....

Kommentera inlägget här :