Ett litet utdrag från resan :)

publicerat i Allmänt;
Mycket skönt att vara hemma!
Vädret kunde jag klara mig utan, me det var underbart att komma hem till älskling!

Tänkte köra en liten bildbomb, så håll till godo ;)



Utsikten från Annas sovrum. Inte helt fel..


Lite tillfixad. Dvs något annat än mjukisbrallor ;)


Lite smink fick man ju kosta på sig för att fördriva tiden ;)


Far i sitt esse ;)



Egopic Is a must.. :P



Anna försöker ista ut vad menyn har att erbjuda...



Inhemskt vin som man dricker ur söta små skålar.


Konstiga men goda vinet.




Ja. man får ju ta seden dit man kommer... men musslorna fixade jag bara inte.. Katten unde bordet blev destå gladare! ;)



Stylade papa lite med mitt hårspänne :D


Hittade denhär sötnosen o en djuräffär i Alcudia.. Var nära att jag smugglade ner henne i väskan...


Inte heller den här lilla hade jag haft något emot att ta med mig hem!




Och giftiga drinken...


Avslutningsvis, en mysig gata o gamla stan.


NU ska jag krypa in till älsklig o sova gott!! <3

Kommentera inlägget här :