neurotic-bitch-alert!!

publicerat i Allmänt;

Har inte haft någon superdag idag.
Hormonerna är lite i uppror och det blev noll sömn inatt vilket ledde till att jag somnade i soffan på förmiddagen o vaknade i panik vid 11 och kände att halva dagen hade gått och att jag fortfarande hade tusen saker kvar att göra.
Stress är inte min starka sida.
Men som tur är har jag min Valiumbabe som lugnar ned mig ;) Hon om något borde skrivas ut på recept! ♥
(fast bara till mig..)



Och mina linser som jag alltid beställer från Lensway har tydligen blivit försenade pga okänd orsak och kommer tidigast måndag, men då är det lite sent...
Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta heller. Ganska kul att se något på semestern ;)
Kan ju använda Gro som blindhund visserligen.
Får springa runt till olika optiker i stan imorgon o se om det finns något par jag kan få..
Gaah.
Så. Nu har jag klagat av mig lite.

Men imorgon kommer att bli en bättre dag, det känner jag i högerörat :)

 




Kommentera inlägget här :