Uuuunderbara väder! *host*

publicerat i Allmänt;

Nämen vilket strååålande väder vi har idag!!
(jag får väl erkänna att jag inte är jätteledsen för att jag om ett par dygn sitter på en varm strand o glassar...)
Jag tänkte att jag skulle vara lite hurtig och tänka som så att lite regn skadar inte osv.. o springa upp till sjukhuset för att ta ut mediciner och köpa snus.
Kiosken var stängd och medicinen slut.
Men blöt blev jag åtminstånde.

Nu har jag vågat mig på att öppna resväskan, som var full av mina bebiskläder (?) som mamma envisats med att spara.
Så nu har jag tömt den och börjat packa så smått...

Har förresten skaffat mig akrylnaglar igen, ja budget då såklart, som man fixar hemma ;) Vilket jag inte haft på en evighet, men nu trivs jag bra i dem. Och resultatet blev bättre änförväntat!



Mitt illamående är tillbaka igen och det förstör vardagen så mycket.
Ska ringa vc imorgon och kräva en tid!

Nu inväntar jag älskling och vi ska nog ha mysigt iaf, det är jag övertygad om :)









Kommentera inlägget här :