Feb. 13, 2011

publicerat i Allmänt;
Haft en bra och lagom fartfylld helg. "Klassfesten" i fredags resulterade i att jag, Juan, Emelie o Therese satt o tjötade hemma hos Juan, samt försökte hålla oss ur vägen för King som verkligen gjorde skäl för sitt namn, och nåde den som satt i hans tron!
.
Igår blev det fil-marathon med Gro. Sju timmar lyckades vi kämpa oss igenom, så idag ville vi iaf befinna oss mer än två meter från teven. Det blev en tur till IKEA. Jag behöver absolut inspiration till lägenheten och man kan ju alltid köpa lite småsaker.. Well, nu orkade vi inte stå och köa, så det blev ingenting köpt, men väl en lyxmåltid på Donken ;)
.
.
På vägen dit stannade vi vid Shell eller liknande för att köpa snus o spolarvätska. Jag knallar in, känner mig ganska vuxen när jag efter en halvtimmes kö langar upp dunken med spolarvätska framme i kassan (jag som inte ens kan starta en bil). Då frågar "Ellie" 14år, blonda extentions till rumpan o tuttarna under hakan som står i kassan om jag kan visa legetimation för snusen. Jag hänvisade istället till mina rynkor under ögonen och sa att det minsann fick duga som försäkran om att jag inte är under 18 år.
Det gjorde det.
Sen fick jag äran att fylla på spolarvätskan också! Inte så märkvärdigt, tycker kanske ni, men för mig som aldrig tidigare sett en motor IRL, så att säga var detta oerhört spännande!
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
There's a drumming noise inside my head
That throws me to the ground
I swear that you should hear it
It makes such an all mighty sound


.
.
.



Kommentera inlägget här :