Feb. 16, 2011

publicerat i Allmänt;
Åter en pluggdag... Motivationen vill inte riktigt infinna sig. Ska se till att ta mig till gymmet snart med Gro, det brukar bli bättre när jag får ur mig lite överskottsenergi.
Men jag är extremt trött på att plugga... När jag precis skickat in alla uppgifter jag hade släpandes i en kurs fick jag ett mejl från läraren att det minsann var mer...
Och så kursen vi har nu.. Den är för mig totalt ointressant och det gör inte direkt att min koncentrationsnivå skjuter i höjden. Kan sitta där X antal timmar och verkligen försöka lyssna, sedan inser jag att den förbannade hjärnan inte registrerat någonting.
Förhoppningsvis blir det bättre nästa kurs!
.
Hälsade på mormor o morfar igår o blev bjuden på middag. Strax innan jag skulle hem ringde Kila o spontanbjöd mig dit på lite vin :) Jättetrevligt! Ana erbjöd sig att köra mig hem, men jag tyckte att även hon, nyss hemkommen från jobbet o en aning trött skulle ta sig ett glas vin. Så det blev taxi hem för mig vid ett-tiden.
.
.
Fotade det fula djuret lite när vi lekte här om dagen:
Svårt ful på kort, o nästan värre i verkliga livet.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Vems hund är det? Är det en äkta kines eller blandras? Ser lite speciell ut ;)

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Haha ja du

Kommentera inlägget här :