Feb. 18, 2011

publicerat i Allmänt;
.
.
Köpte ju som bekant en kamera från Elgiganten för inte så länge sen... Hann använda den två gånger innan den inte ville vara med längre. Gick dit o fick ett nytt minneskort eftersom det tydligen skulle vara det som var felet. Nu två användningar senare är det samma problem igen.
Well, har aldrig varit något för Elgiganten eftersom jag aldrig lyckas få någonting som fungerar därifrån och borde nog vara mer principfast.
Så det blir ännu en tur dit imorgon..
Och det blir ju även flatkväll för hela slanten imorgon med Kila o Teres. Vi börjar kvällen här och avslutar den bland diverse reptiler (!?) i Göteborg. Däremellan ska vi klämma in en hel del annonsering på köttmarknaden, ja av mig o Teres då iaf, Kila har ju sitt på det torra ;) och en del ölande.
Känner i lilltån att det kommer att bli en fab kväll!
.
.
Var en sväng på Torp och Coop tidigare idag för att inhandla diverse förnödenheter (såsom knäckebröd o chips) och drabbades plötsligt av någon extrem social fobi. Efter den 235:e tanten som inkräktade på mitt personliga space, samt körde över mina tår med sin rullvagn blev det bara för mycket. Jag fick ställa mig mellan hyllorna med feta-ost och tub-ost och hyperventilera ett par minuter innan jag gick vidare bestämda steg. Och med en ny kraft kännde jag att mina armbågar var vassare än tanternas, så jag knatade på jag med utan att låtsas om mina medmänniskor.
Men jag fick ju handlat det jag skulle ganska snabbt.
Fick en avslappningsskiva av min terapeut idag. Jag börjar överväga att iaf förvara den i samma rum som stereon. Sen får vi se.
.
.
.
.
.
.
Pöss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

duktigt att säga "jag klarar". då han man vunnit fast man social fobiat sig tycker jag. :)

Kommentera inlägget här :