Jan. 27, 2011

publicerat i Allmänt;
Sovit som en sten och drömt extremt konstiga drömmar. Beror säkert på Stesoliden dom pumpade i mig hos tandläkaren, har aldrig tålt den skiten. Dessutom ska den inte tas ihop med mina andra mediciner och det vet jag ju, men jag fick inte reda på vad det var förrän det var försent. Ja, ja, jag sov ju gott iaf.
Äntligen fixat en tid för att skaffa mig glasögon. Har inte haft några på ett par år utan har i stort sett linser dygnet runt, nu börjar mina ögon opponera sig mot detta. Kommer väl mest att ha dom hemma om jag inte är absolut tvungen att gå ut i dom, det där sitter i sen barndomen. Jag hatade att tvingas ta på mig glasögonen, satt hellre utan att se tavlan och fick skäll för att jag skrev av min bänkgranne.
.
Nu ska jag förbereda mig mentalt för akupunkturen!
Hej hopp!!
.
.
Snott morsans brillor här ;)
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

kolla lensway jävligt bra pris på glasögon

2:a kommentar, skriven , av sara:

Tycker iaf att du va skitfin i glajjer <3

Jag blev bara glad när ja fick glasögon^^ då kunde jag helt plötsligt läsa utan att få värk typ haha

3:e kommentar, skriven , av therese:

Hej, jag har frågestund på min blogg och det skulle vara gulligt om du ville ställe en fråga!



http://thereselindgren.blogg.se/2011/january/nu-kor-vi-en-fragestund.html#comment



kram /tessan

4:e kommentar, skriven , av Lina:

Du var ju jättesöt i glasögon, men jag vet, jag har plågat mig igenom att behöva ha glasögon nu efter operationen.

Har knappt haft ont alls idag. Lite torrt ibland och jobbigt att anstränga ögonen för mycket men då tog jag bara på solglasögonen en stund så funkade det igen :) Hade ont några timmar igår så vilade med stänga ögon en stund i mörkt rum, sen spenderade vi resten av kvällen med OC på datorn :) Dessutom fick man bedövningsdroppar att använda om det gjorde ont så det var inte så farligt alls. Ska uppdatera lite om vad dom gjorde (eller vad jag tror att dom gjorde) på bloggen idag eller imorgon.

Kommentera inlägget här :