The White Knight is talking backwards.

publicerat i Allmänt;
Blev ingen akupunktur igår. Blev istället ett mycket uttömmande och säkert välbehövligt samtal på över en timme. Fick fylla i en hel del frågeformulär, vilket jag tycker är väldigt svårt. Och en "läxa" tills nästa gång. Känner att dethär är någonting väldigt bra för mig.
.
Tagit igen veckans förlorade sömn inatt genom att sova som en sten i 17 timmar. Gud så skönt! Första gången på en evighet jag vaknade av mig själv o kände att det faktiskt inte var några problem att skutta ur sängen :)
Så nu är jag grymt laddad inför kvällen!! :D Först våldgästar vi Juan, sen styr vi kosan mot Mortens för att svänga våra lurviga, så jag kan ju passa på att utfärda en liten varning till andra som är sugna på utgång ikväll, det kommer gå hett till. ;)
.
.
.
.
.
.

Kommentera inlägget här :