Restless.

publicerat i Allmänt;
Blev en Chailatte på Espresso House med Kila. På tok för länge sen vi sågs! Den stackaren var lite trött efter en hel dag på jobbet. Detta syntes mest på ögonen som gick i kors o grodor som hoppade ur munnen. "Det smakar bajs i min rumpa", är ett exempel ;)
Vi bestämde iaf att det är dags för en utgång snart :)
.
.
Ett litet hurra är att 10 000 rullar in på mitt konto på måndag! Trodde inte att jag skulle få så mycket, och var lite osäker på om jag faktiskt skulle få något alls eftersom jag inte slutförde praktiken. Den kommer jag att få ta igen samtidigt som jag går i skolan, det kommer att bli tufft, men det ska jag allt fixa.
Jag är så extremt bra på att skjuta upp saker. Jag gör det alltid i sista minuten, eller senare, även om jag vetat det i en halv evighet.
.
.
Jag är rastlös och längtar lite tills måndag och skolan så att jag kan fokusera tankarna på någonting annat än allt det som snurrar nu, som jag ändå inte får någon rätsida på.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av argsintamy:

you go grrrl!! :D <3

Kommentera inlägget här :