Jan. 12, 2011

publicerat i Allmänt;
Sitter med boken i medicinsk grundkurs i knät och ska finally sparka mig själv i arslet så att jag skriver klart detta jäkla lilla arbete om diabetes.
Plugga är inte riktigt min grej. Jag skulle väl kunna hitta på mer spännande saker än att utförligt förklara vad endokrina resp. exokrina körtlar är. Ja, lite spännande är ju det också men... Nu slipper jag i vart fall gömma mig bakom mina klasskamrater på rasterna för att undvika att läraren jag lovat arbetet varje dag i tre veckor inte ska få syn på mig. Men imorgon så är det klart!
Lägenheten var jättemysig och jag fick en bra känsla med en gång jag klev innanför dörren. En lite äldre lägenhet i ett låghus med tillhörande liten trädgård där jag mycket troligt kommer att grilla och sola till sommaren :)
Blev lite rädd när jag såg fondtapeten i vardagsrummet. Tänk brun säckväv med mycket stora utklippta i rosa papp av en 3:e klassare utan tummar. Så ja, dom ryker.
Ska klippa mig imorgon och få bort burret som blivit utav vintervädret. Skall även beställa tid för nästkommande tatuering, nummer sju i skaran. Vad och vart är en hemlis än så länge, men jag hoppas att det är genomförbart först och främst.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Du låter pigg tycker jag och stark!

Kommentera inlägget här :