Jan. 20, 2011

publicerat i Allmänt;
Tanken var att jag skulle tagit mig till gymmet med Gro o Ana idag, det blev istället så att jag sov halva dagen. Men, det är en dag imorgon också :)
.
.
Tydligen ter sig mitt liv väldans intressant för andra personer, som gärna lämnar otrevliga kommentarer här för att tala om vad jag och Gro är för människor. Ni får gärna fortsätta med det om ni inte har något bättre för er, men jag kommer inte att lägga ut dom. Jag skulle ge er rådet att lägga energin på något mer lönsamt, men det är ju upp till var och en.
Nog om det!
.
.
Varit och fikat med Beckie, Simon och Tiger :) Och alla djuren självfallet. (om ni undrar varför jag gör dessa tjusiga prickar istället för mellanrum mellan raderna är det för att datorn just nu inte vill gå med på mellanrum.)
Jag o Beckie drack kaffe, Simon sov i soffan och Tiger försåg sig själv med snacks från katternas matskålar. Bra där! ;)
.
.
.
Imorgon blir det väl förhoppningsvis då gymmet om jag kan pallra mig upp ur sängen! Och på kvällen kanske en sväng ut och dinera :) Glömde ju fiska upp kameran på besöket hos Kittelsen/Nobel familjen tidigare, så jag är så fräck att jag snor en bild på Tigerungen istället.
.
.
.
.
Sötnos!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

puckon finns överallt, konstigt nog visar dem sig gärna som anonyma på andras bloggar. Hoppas de ger med sig snart!

Kommentera inlägget här :