Kalaset :)

publicerat i Allmänt;
Oh my God and Jesus aswell.
Min vanligtvis lugna och sansade person kom något ur karaktär igår. Jag tänker skylla allt på Jessica o Tequilan ;)
Nejdå, hade skitkul. Lite för kul kanske? ;)
Bildbevisen finns i vanlig ordning på Facen.
Och man vet att man har bra grannar när man strax efter att ha klivit upp ur sängen såhär "morgonen efter" blir inbjuden på en öl. Jag tog en Pepsi istället, så spar vi dendär ölen till en annan dag ;)
.
.
Hjärnan är inte riktigt i form, för att uttrycka det milt. Får nog återkomma när både jag och hjärncellen hämtat oss.
Tack för igår kamrater, ses på måndag! :P
.
.
.
Just det ja.. Man ska inte ge katter alkohol, även om det är mjölkdrinkar.
.
.
(OBS! Inga djur kom till skada under fotograferingen. Efteråt är en helt annan sak.)
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Haha, King var ju inte så pigg på drinken ;) Nej, nu ska jag gå och ta mig ett par ipren till... jag som ändå höll mig borta från tequilan.

Tack för igår!

Kommentera inlägget här :