I'm truly privilaged to look this good without clothes on.

publicerat i Allmänt;
Blä, legat o mått apa hela dagen i sängen. Har kanske inte ätit jättebra de senaste dagarna kosten har väl bestått av 98% socker, resterande koffein, så problemet kan ju ligga där. Något att jobba på kommande vecka.
Jag har alltså legat raklång större delen av dagen, tog mig ner till Kampenhof en liten sväng för att lämna tillbaka pengarna som jag lånade av Therese i fredags. Varför jag lånade dessa pengar har jag ingen som helst aning om, men det var säkert en bra idé just då.
.
Kollade på film med Gro igår, dessvärre var det hon som hyrt den ;) Nejdå, det var trevligt. Började med filmen/dokumentären om The Doors. Jag gillar The Doors tidiga musik och deras historia, men själva filmen var lite väl flummig även för mig.
Next up var "Possession" med gamla bönan Buffy. Helt okej o lite småcreepy.
Resident Evil fick hon dock spara till lillkillen, hehe.
.
Nu har jag legat här som en sjöko i soffan och ätit kakor direkt ur paketet. Inget jävla fat här inte.
Tur att jag är så jävla snygg att det inte gör något om jag får lite fler volanger som fladdrar här o där.
XD
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Som jag brukar säga: Det kan bli krig och då tackar vi för att vi har några volander att ta av. Det går an så länge de är kort-kort....

Kommentera inlägget här :