Sweet Dreams

publicerat i Allmänt;
Drömde om S nu på morgonen... Att jag fick en dag till med henne innan hon vandrade vidare till där hon är nu.
Saknar henne och det kommer över mig ibland, som nu.
Men det var en fin dröm :)

Anyhow, sitter med kaffekoppen i högsta hugg o försöker vakna till liv. Inte helt lätt idag.
Sen får jag väl försöka se någorlunda presentabel ut inför för mötet kl 11, hem till älsk o vänta på delivery från IKEA, vidare till Trollhättan för att tömma ett förråd, hämta tavlorna jag beställt och slutligen hem och tvätta.
Ja, så ser min dag ut.
Fullt upp som vanligt...
Hur ska jag hinna klämma in jobb varje dag också?
Well, det visar sig nästa vecka ;)






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna:

Jag drömmer om Spike flera gånger i veckan kan jag säga. På ett sätt kan det vara jobbigt men också skönt, för då finns han liksom med mig hela tiden även om alla drömmar inte är lika bra. Det är snart fem år sedan han fick somna in, men han finns som sagt med hela tiden. Och trots att det ibland gör ont så är jag ändå tacksam för det... och tyvärr vet vi ju redan från början om att vi bara har dem till låns. Men minnena finns alltid kvar.

Kommentera inlägget här :