Juni 17, 2011 (men kl över 02.30 så tekniskt, den 18:e)

publicerat i Allmänt;
Lite piggare idag faktiskt.
(Kan möjligtvis ha att göra med de tre koppar kaffe jag intagit på loppet av 40 minuter)

Vädret är sådär lagom roligt, men det gör inte mig så mycket för nu får jag tid att tvätta mitt jättelass tvätt som jag sagt att jag ska göra i två veckor, men hittat tusen bra bortförklaringar till att strunta i det.
Så nu har jag heller ingen ursäkt för att såsa runt i mjukisbrallor, mormorstrosor o fula urtvättade t-shirts.. Damn it I say!

Imorgon blir det lite ölande och tjöt med goa Liz!
Lite halvlugnt sådär ;)
Har varken pengar eller lusten till att gå ut faktiskt. Spar mig till midsommar o Grebbestad med bruttorna!
Men vi brukar ha en strålande fårmåga att få det fantastiskt trevligt iaf jag o Liz, även på hemmaplan :D
Även om vi faktiskt bara rör oss mellan mitt kök, toan och vardagsrummet X antal timmar under kvällen XD

Lust däremot har jag till att jobba röven av mig i sommar. (Och det kommer jag bannemig göra)
Bestämt mig för att öka mitt 75% jobb till 100% o se hur det fungerar, jag kan ju alltid prova!
Jag o baby
har satt upp ett mål att jobba mot, och då behövs det cash...
Något jag aldrig har gjort förut, men som jag verkligen vill göra!
Ja, ni får veta vad så småning om.. ;)
Livet är faktiskt alltid roligare när man har något att se fram imot :)
Ja, vi har faktisk två mål, men det ena står nog lite mer för mig faktisk. Selfish bitch as I am ;)



Och älskling, fast du retar gallfeber på mig ibland, så finns det ingen annan jag vill bli retad till vansinne av än dig. ;)
Älskar dig!
Och du är det bästa som kommit in i min värld.

You Fill Up My Senses...

.





Pic från Katarina O Lindas Bröllposfest :)








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Va ska du jobba me?

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Modern:

spännande!

Kommentera inlägget här :