Min framtida karriär? ;)

publicerat i Allmänt;
Kan ju då avslöja för er som frågat här på bloggen bla. att mitt mycket spännande och givande jobb är som... *trumvirvel*.....
Lokalvårdare!!!

(så går det om man inte slutför sina studier, chicks and dicks)


Efter att ha gjort första arbetsveckan kan jag konstatera att jag har muskler på väldigt många ställen som jag var övertygad om att den mänskliga kroppen inte hade.
Eller så är det ett önsketänkande från min sida.
Men det passar mig bra. Jag kan lalla på i min egen takt o får göra av med min överskottsenergi.
Det är dock mycket mer fysiskt krävande än vad jag hade kunnat föreställa mig, men jag slipper ju gå till gymmet och betala för att träna, nu fårr jag betalt för att göra det :P så det är ju ett plus!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

det e ett bra arbete =) efter en vecka så kommer det sluta göra ont i kroppen haha ;)

tänk bara på att va så rak i kroppen som du kan när du städar så du slipper få ont i ryggen

2:a kommentar, skriven , av A N G E L I J N A:

allt bra?:)

Kommentera inlägget här :