Mars 17, 2011

publicerat i Allmänt;

Energin jag trodde att jag kände igår morse försvann jävligt snabbt igen. Damn it!
Jag är jätteglad och tacksam att min familj hjälper mig att fixa o dona i lägenheten, men det tar på krafterna!
(Så till den grad att jag vill slita av mig öronen o sedan dränka mig i toaletten)
Och mina kvarvarande stackars hjärnceller har nu skrivit och postat sina självmordsbrev.

Har fortfarande inte fått ordning på den nedrans teven, men min granne ska tydligen ha en lösning på problemet
så vi håller tummarna för det helt enkelt.
Så inatt blir det förhoppningsvis första natten hemma :)

Är så trött på att vara trött... Min kost består nu till största delen av socker och koffein,
jag vet att jag borde äta bättre
för att må bättre men jag har väldigt svårt att få ner något som behöver tuggas, det växer mest i munnen.












 

Kommentera inlägget här :