Mars 29, 2011

publicerat i Allmänt;

sjukdom som ni säkert vet härjat i både min kropp o själ en tid så har inte kraften att blogga riktigt infunnit sig. Hoppas att ni har överseende med detta mina trogna läsare!
Jag har helt enkelt inte haft mycket att skriva om heller eftersom jag nästan enbart legat på sofflocket.
Och sett  x antal filmer. Där x nog står för någonting tresiffrigt.
Frågan är när det faktiskt blir skadligt för den mänskliga hjärnan att ta in förmycket information via ljud och bild? I så fall var nog den gränsen nådd för min del någon redan i mitten av förra veckan.

Gro har iaf varit min trogna medsoffliggare så lite trevligt har det ju varit också :)
Och hon hjälpte mig ju med lite sånadär basic saker som jag glömde bort där i sjukdomsförloppet... Som att äta, byta kläder, vända mig så att jag inte fick liggsår och att tvätta håret o kamma över början till flinten som slitits fram av allt för intensivt gosande med kudden.

Så nu kommer det med andra ord bli ordning på taket igen!









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Nej då jag finns kvar....idag lite depp känner jag tycker liksom allt är skit idag men men....desto trevligare när det släpper..

Kommentera inlägget här :