Wooop woop

publicerat i Allmänt;

Idag har det baskemig gått i ett.
Först upp till lägenheten i vanlig ordning. Och idag blev både köket och vardagsrummet färdigtapetserat :) Imorgon är det målning av tak som gäller, sen är det bara sovrummet och hallen kvar! Sen är det dags att flytta in :D
Sen blev det samtalsterapi i drygt 2 timmar, ner o handla, ett besök på systemet, en halvtimmes väntan på apoteket, hem o duscha och nu sitter jag äntligen ner för första gången idag och har lyckats få i mig lite pytt i panna.
Inte ätit bra alls det senaste och får nog ta tag i det, nu har jag fan inga som helst tuttar kvar.

Snart kommer Liz, hennes mystiska vän o förhoppningsvis Nova hit för lite förtjöt innan vi drar vidare ut. Kommer att ta det väldigt lugnt eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jag redan nu är sanslöst trött. Men det är kul att umgås lite :) Inte blivit så mycket av den varan senaste veckan direkt.

Alla ni andra, ha en bra fredag!!
Bilder från lägenhetn kommer imorgon för er som nu kan vara intresserade ;)





Hmmm.... Kanske man skulle beställa en sådan drink ikväll?
:P



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja jag undrade när de kom. Kanske jag tittar förbi imorgon också och tittar...

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Förhoppninsgvis är jag inte lika mystisk längre:P Hoppas du är nöjd med hur lägenheten ser ut hitills:) Jag hade dock väldigt roligt när vi var ute även om killarna som följde me hem till Liz var riktiga svin dom flesta. Förhoppningsvis tar det alltför lång tid innan vi träffas igen:)

Kommentera inlägget här :