Oh, wild n crazy!

publicerat i Allmänt;
Gjorde ett tappert försök till att go lite wild and crazy igår o färgade håret brunt istället för det vanliga svarta. Nu var det bara utväxten som blev brun men mitt wild-and-crazy-behov blev mättat för en stund.
Jag är lätt tillfredställd.
Nästa gång åker det i en blondering och sedan någon annan färg, vi får se vad.

Inte sovit en sekund inatt, bara vridit och vänt mig och funderat och inte kommit till ro, men sov några timmar på förmiddagen, så nu ska jag nog inte vara helt outhärdlig att ha att göra med.


Jag trivs bra här i lilla lägenheten, eller så himla liten är den faktiskt inte.
Teven är visserligen fortfarande enbart utrustad med tre kanaler, saker hänger lite löst här o var och tanten brevid behöver ingen telefon när hon pratar med sina vänninor. Idag fick jag höra en väldigt detaljrik beskrivning på 20min om henns inflammerade stortå.

Men som vanligt är det problemet med förvaring... Har två "walk in closets", om det räknas som det när man kan ta ett steg in i dom? Och det gör det väl!? ;)
Men behöver fler lådor o dyl.
Funderar på denhär från IKEA, o placera den i sovrummet:

Nu ska jag återgå till att stirra uppgivet på alla påsar med kläder som ligger på sovrummsgolvet o be till en högre makt att dom viker sig själva och skuttar in i garderoberna fint o prydligt.





Kommentera inlägget här :