Mars 16, 2011

publicerat i Allmänt;


Vaknade faktiskt pigg och utvilad idag! Det var verkligen på tiden får jag väl säga.
Dagens schema innefattar bla promenix med el Groda, sätta upp badrumsskåp, gardinstänger och hatthylla och möjligtvis få lite tid över till att plugga.
Det där sistnämnda är enbart ett nödvändigt ont.
Totalt tappat sugen vad gäller pluggandet och skolan... Men det går väl i perioder antar jag.
Och nu är det bara en kurs kvar innan praktiken så där får vi ju ett break iaf.

Hoppas att jag ska få igång min teve idag. Är tydligen någonting som min hyresvärd måste fixa med abonnemanget, så just nu har jag inga kanaler, och jag är en stor tevenörd, så detta innebär ju ett smärre problem... Tur att det finns musik :)






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofiaa:

fin blogg :)



var gärna med och tävla om en invite till bloggsvar i min blogg! :)

Kommentera inlägget här :