Something to sing about

publicerat i Allmänt;

Ännu en dag i renoveringens tecken!!
Nu är iaf allt det tråkiga förarbetet gjort och imorgon åker dom första tapeterna upp. Fondväggen i köket, och det blir dessa nedan. Jag kände mig väl förmodligen väldigt kärleksfull när jag valde ut dom. Antingen det eller så tog jag dubbel dos av medicinen den dagen...





Har mått ganska bra idag, eller iaf bra mycket bättre.
Sitter nu och lyssnar på den ultimata måbramusiken: "Once More With Feeling" soundtracket till Buffy-musikalen ♥
Mikaela, du vet vad jag menar ;)



Tröstshoppade ett par glasunderlägg här om dagen.
JA det fick mig att må bättre! och dom passar mig som handen i handsken alla fyra! ;) visa ord!

och som avslutning på detta dravel tar vi då en måbratruddelutt!







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

yeah! jag kollar på den då och då och njuter! men kärlek i köket är en bra grej vettu! :) maten blir god då! :)

Kommentera inlägget här :