Hela mitt liv är ett långt äventyr ju!

publicerat i Allmänt;

Jag är en mycket belevad ung kvinna, min ringa ålder till trots.
Jag har besökt diverse länder, jag har ridit på elefanter,kameler o kossor, jag har blivit nerspydd av en orangutangbebis, jag har blivit jagad av beduinkvinna med käpp som jag visst kom lite väl nära vid en ökensafari, ätit friterade kackerlackor, bröd gjort av kamelbajs, hjälpt till att förlösa en tjur, sen har jag ju såklart florerat samt jobbat med en hel del kändisar (visserligen i kategorin D och lägre, men dock!).
Ja, jag har hunnit med en del, men något jag inte har gjort är att sitta i en bil när själva biltvätten gör sitt jobb!
Det fick jag uppleva idag! Det var med skräckblandad förtjusning, men adrenalinet flödade!
Så nu har jag ytterligare en sak att stryka på "Saker att göra innan jag dör"-listan.

Tänkte jag skulle dela med mig av ett par saker på listan:

• Prova Suspention. (ja, där man hängs upp med hjälp av krokar i huden)
• "Fixa" näsan, förinta skidbacken ;)
• Ge ut en bok
• Lära mig läsa noter o lära mig spela piano som en gudinna
• Se en spelning med Rasputina
• Uppträda (sjunga) för en publik på minst femtio personer. (gratis öronproppar kommer att delas ut)



Ja, det var ett par, men dom bästa håller jag för mig själv ;)


 
Här är vi då, påväg mot en snart skinande ren bil
alternativt en plågsam död.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Detta med att sjunga inför publik kan jag ordna. Jag plockar ihop typ tre klasser och så kör vi....Jag kommer då att säga att du är en känd sångerska som kan vara lite svår att förstå och att du är väldigt inne i Japan....

2:a kommentar, skriven , av mikaela:

men förfan, AJ!

Kommentera inlägget här :