kvälls-shopping :)

publicerat i Allmänt;

Sitter o kvälls-shoppar lite från nätet. Farligt detdär... har beställt lite kläder det senaste, men just där har jag konto/kredit" o betalar det jag kan varje månad.


Hittade ett canvas till min ram som bara legat o skräpat o kännde att jag verkligen ville få upp den nu, eftersom den är så jäkla snygg!


här är ramen, och bilden som ska sitta i den :)




Ramen: Finns i flera olika färger på IKEA.





Canvasbilden: Kommer från www.allposters.com <- det är en länk där men jag ska orka byta länkfärg, vilket kan vara o så slitsamt!



Så, vad tycker ni vänner o fiender om detta?? ;)

Blir nog fabulöst bra tror jag!! XD







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Helt klart skitbra!

2:a kommentar, skriven , av Eriiza:

Yes, har ritat alla själv, utom stjärntecknet på halsen och det japanska tecknet. =)

Kommentera inlägget här :