Ny ålder o en gnutta kreativitet.

publicerat i Allmänt;

Ja, då har jag vaggats in i tron att min "nya" ålder inte gör mig varken tråkigare eller mentalt äldre (tyvärr).
Mycket trevligt galej med goda vänner här trots att jag inte är klar förrän idag med disken. ;)

Idag står städ o tvätt på schemat innan lilla nakenkorven kommer hit och gör mig sällskap i helgen ♥
Ozzy har ju varit hemma en vecka, så det blir en liten dif på 38kg hund o 2kg päls, men annars är det ju i stort sett samma sak...
Kommer att utöka familjen med ett eget knyte till hösten (dock med päls), när jag sparat ihop pengar och när jag hittat "rätt". Men tills dess nöjer jag mig med nakenkorven.

Den 20:e börjar jag jobba och detta ser jag extremt mycket fram emot!
För det första är det ju den ekonomiska biten, självfallet.
Sen har jag någonting att göra och gratis motion :)
Bara bra saker med andra ord!

I present av mor och far fick jag nedan skådat, efterlängtade instrument.
Vad grannarna tycker om min intalade musikalitet/25-årskris samt ovilja att använda tillhörande hörlurar är en annan obetydande femma.
Väldans kul och nyttigt för den där kreativiteten som jag trodde var stendöd.
Men bannemig! Den frodas!


En ny Tori Amos månne?



 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Detta måste jag uppleva live...

Kommentera inlägget här :