Maj 27, 2011

publicerat i Allmänt;
Varit på samtal hos min underbara kurator/bollplank.
Alla borde verkligen ha en sådan till hands.
Kunde se mina framsteg den senaste tiden nedpräntat svart på vitt, och det kändes riktigt bra! :)

Imorgon hade jag tänkt släpa mig till gymmet.
Tanken var igentligen att jag skulle frysa medlemskapet över sommaren, eftersom jag springer eller powerwalkar nästan varje dag o tränar mage o armar hemma.
Men nu gick inte detta och eftersom jag ändå betalar kan jag ju pallra mig dit.
Ska mäta fett o muskler i kroppen igen, för skojs skull.
Vet att jag gått ner 8kg sen jag startade mitt medlemskap för 7-8 månader sen, men jag har nog även fått lite mer muskler (ja, förhoppningsvis iaf).



I övrigt har min bättre hälft åkt utomrikes heeela långa helgen!
Och jag började sakna henne igår, redan innan hon åkt. På söndag när hon kommer hem blir det supermyskväll!
Ska hitta på någon mummsig mat att laga...


    Smygfotat när hon somnade i mitt knä här om kvällen ;)






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Vilken underbart vacker bild...

Kommentera inlägget här :