Maj 9, 2011

publicerat i Allmänt;
Har hunnit med massor idag, men så steg jag ju upp ganska så tidigt också.
Tog på mig det ack så viktiga uppdraget att agera väckarklocka med inbyggd snoozefunktion åt mitt hjärta innan hon skulle till jobbet. Vad gör man inte liksom. ;)

Själv har jag fördrivit dagen med en powerwalk o avslutade med lite magövningar.
Kan inte riktigt samsas med tanken på att jag snart ska strutta runt i bikini bland folk.
Tycker hela den där strandbiten är ganska bökig, eller snarare att vara halvnaken bland främlingar.
Jag är nämligen totalt övertygad om att alla inom en mils radie stannar upp i sin vardagliga existens för att lägga märke till mina dallriga lår, håriga armar,  nästintill obefintliga bröst och fyrkantiga fötter osv.
Men jag bjuder på det.












Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Samma problem här :P

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Å var inte rädd....om vi åker till samma strand kan vi säkert samsas om uppmärksaheten...ha ha....

Kommentera inlägget här :